Kompiuterių priežiūra

IT priežiūros ir kompiuterijos paslaugos

Mūsų IT priežiūros paslaugos yra kaip garantija jūsų įmonės sklandžiam veikimui. Mes rūpinamės visomis techninėmis ir IT infrastruktūros detalėmis, kad jūs galėtumėte skirti laiką savo pagrindinei veiklai.

Kuo mes užsiimame?

  • Įmonės įrangos techninė priežiūra.
  • Duomenų saugumas ir atsarginės kopijos.
  • Greita gedimų šalinimo ir techninių problemų aptarnavimas.
  • Kompententingi specialistai, pasiruošę atsakyti į jūsų IT klausimus ir rasti geriausius sprendimus.

Jūsų IT infrastruktūra – mūsų rūpestis. Norėdami sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas arba gauti konsultaciją, susisiekite su mumis:

Telefono numeriu: +370 640 25095 El. paštu: info@prodevia.lt

Mes stengiamės užtikrinti, kad jūsų kompiuteriniai resursai būtų veikiantys, patikimi ir visada pasiruošę jūsų verslui.

Paslaugos planai

Bazinis

Aptarnavimo valandų skaičius
iki 10 val./ mėn.

Reakcijos / sprendimo laikas

5/10

IT ūkio analizė ir rekomendacijos



Kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra

+

Periferijos (spausdintuvų, maršrutizatorių, komutatorių) priežiūra



Gedimų/problemų identifikavimas ir sprendimas nuotoliniu būdu

+

Gedimų/problemų identifikavimas ir sprendimas atvykstant pas Klientą

valandinis įkainis

Incidentų registravimas 24/7

+

Darbo vietų paruošimas

+

Operacinių sistemų bei programų atnaujinimas

+

Programinės įrangos diegimo/išdiegimo darbai

+

Senos įrangos utilizavimas



Techninės įrangos garantinis ir po garantinis remontas



Vartotojų konsultavimas IT klausimais



Konsultavimas įrangos įsigijimo, optimizavimo klausimais



Pakaitinio kompiuterio suteikimas (jei remontas trunka ilgiau negu 3 darbo dienos)



Proaktyvi kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra

+

Papildomi specifiniai konfigūravimo darbai



Darbo vietos saugumo užtikrinimas (centralizuotai valdomas antivirusinis sprendimas)



24/7 priežiūros bei pagalbos darbai



Rekomendacijų teikimas IT infrastruktūrai



Incidentų ataskaitos

Standartinis

Aptarnavimo valandų skaičius
Neribota

Reakcijos / sprendimo laikas

4/8

IT ūkio analizė ir rekomendacijos

+

Kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra

+

Periferijos (spausdintuvų, maršrutizatorių, komutatorių) priežiūra

+

Gedimų/problemų identifikavimas ir sprendimas nuotoliniu būdu

+

Gedimų/problemų identifikavimas ir sprendimas atvykstant pas Klientą

+

Incidentų registravimas 24/7

+

Darbo vietų paruošimas

+

Operacinių sistemų bei programų atnaujinimas

+

Programinės įrangos diegimo/išdiegimo darbai

+

Senos įrangos utilizavimas

+

Techninės įrangos garantinis ir po garantinis remontas

+

Vartotojų konsultavimas IT klausimais

+

Konsultavimas įrangos įsigijimo, optimizavimo klausimais

+

Pakaitinio kompiuterio suteikimas (jei remontas trunka ilgiau negu 3 darbo dienos)

+

Proaktyvi kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra

+

Papildomi specifiniai konfigūravimo darbai

+

Darbo vietos saugumo užtikrinimas (centralizuotai valdomas antivirusinis sprendimas)

+

24/7 priežiūros bei pagalbos darbai



Rekomendacijų teikimas IT infrastruktūrai



Incidentų ataskaitos

Profesionalus

Aptarnavimo valandų skaičius
Neribota

Reakcijos / sprendimo laikas

2/4

IT ūkio analizė ir rekomendacijos

+

Kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra

+

Periferijos (spausdintuvų, maršrutizatorių, komutatorių) priežiūra

+

Gedimų/problemų identifikavimas ir sprendimas nuotoliniu būdu

+

Gedimų/problemų identifikavimas ir sprendimas atvykstant pas Klientą

+

Incidentų registravimas 24/7

+

Darbo vietų paruošimas

+

Operacinių sistemų bei programų atnaujinimas

+

Programinės įrangos diegimo/išdiegimo darbai

+

Senos įrangos utilizavimas

+

Techninės įrangos garantinis ir po garantinis remontas

+

Vartotojų konsultavimas IT klausimais

+

Konsultavimas įrangos įsigijimo, optimizavimo klausimais

+

Pakaitinio kompiuterio suteikimas (jei remontas trunka ilgiau negu 3 darbo dienos)

+

Proaktyvi kompiuterizuotų darbo vietų priežiūra

+

Papildomi specifiniai konfigūravimo darbai

+

Darbo vietos saugumo užtikrinimas (centralizuotai valdomas antivirusinis sprendimas)

+

24/7 priežiūros bei pagalbos darbai

+

Rekomendacijų teikimas IT infrastruktūrai

+

Incidentų ataskaitos

+

Jeigu turite Jums rūpimų klausimų, kviečiame pokalbiui su mūsų konsultantais

SKUBI PAGALBA 24H/7

info@prodevia.lt